Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας
αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής
ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης ή Ελαττωματικών Προϊόντων
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως ή τηλεφωνικώς με την επιχείρηση, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ αρκεί η επιστροφή να πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο με την εταιρεία SPEEDEX.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό ανακοινωθεί στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ μας , ισχύουν τα ακόλουθα:
- Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
- Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του προϊόντος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
- Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται αντικατάσταση του προϊόντος, ή αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής. Αν η αντικατάσταση του προϊόντος δεν γίνεται σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την επιχείρηση άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση του (πάντα σε συμφωνία με τον πελάτη) τότε ακυρώνεται η συναλλαγή. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την επιχείρηση.
- Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της επιχείρησης πλέον. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ προς τον πελάτη.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Η συσκευασία να είναι ακέραιη χωρίς φθορές και σκισίματα
- Το προϊόν να μην είναι αλλοιωμένο και να μην έχει δοκιμαστεί / χρησιμοποιηθεί
- Το προϊόν να μην έχει έρθει σε άμεση επαφή με το δέρμα
- Το προϊόν να βρίσκεται σε τέλεια/άριστη κατάσταση που να επιτρέπει την επαναπώλησή του και δεν έχει αποσυσκευαστεί (δεν έχει αφαιρεθεί το πλαστικό περιτύλιξης και βρίσκεται στην αρχική του κλειστή ή σφραγισμένη συσκευασία, με αξεσουάρ, οδηγίες, κλπ).
- Θα πρέπει να γίνει επιστροφή ολόκληρου του πακέτου σε περίπτωση ειδών προσφοράς
- Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται συσκευασμένα με τέτοιο τρόπο όπως τα παρέλαβε προκειμένου να μην υπάρξουν φθορές κατά την επιστροφή τους .
- Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως (συμπλήρωση εγγράφου που περιέχεται μέσα σε κάθε παραγγελία ή και ηλεκτρονικά (info@beautyisland.gr) και η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
- Εφόσον παραληφθεί η επιστροφή, ακολουθεί αξιολόγηση των προϊόντων και ενημέρωση του πελάτη.
- Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης και εφόσον τα προϊόντα που επεστράφησαν πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις, η επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
- Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην επιχείρηση το τίμημα από την Τράπεζα, η επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
*** Σε κάθε περίπτωση αν το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής που αναλύονται παραπάνω ή σε περίπτωση μη ενημέρωσης μας για οποιαδήποτε περίπτωση από τις παραπάνω (επιστροφές / αντικαταστάσεις / αλλαγές) ,το πακέτο δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση
Για λόγους υγιεινής τα παρακάτω προϊόντα δεν επιστρέφονται:
Eyeliners, Mascara, Κραγιόν ( Γενικά ), Lip Gloss, Μάσκαρα Φρυδιών, Βερνίκια (και Βάσεις Βερνίκια, Top Coats Νυχιών, Θεραπείες Νυχιών), Τριχολαβίδες (Τσιμπιδάκια Φρυδιών), Eye Lash Curler, Λίμες Χειρός , Νυχοκόπτες, Ψαλιδάκια Νυχιών, Ράσπες, Ψαλίδια Κουρέματος, Μολύβια Ματιών, Μολύβια Χειλιών, Μολύβια φρυδιών, Προϊόντα Βαφής Ρίζας, Αποσμητικά, Σετ / Εργαλεία Ξυρίσματος και γενικά προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2291071016 , είτε μέσω e-mail στο info@beautyisland.gr